دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز

شبکه بهداشت و درمان شهرستان چهارباغ

emam
سرمایه گذاری برای تولید
06 آبان 1404 سایت قدیم English
bg

ارزیابی و رضایت سنجی خدمات سلامت

 

شرح وظایف واحد پاسخگویی به شکایات

* دریافت شکایات شفاهی و کتبی مراجعین و همکاران از واحدها، کارکنان و مدیران

* دریافت شکایت و گزارش های ارجاعی از نهادها و واحدهای نظارتی برون سازمانی

*دریافت شکایات و گزارش های واصله از سامانه های دانشگاه بازرسی، سامد استانداری و سازمان بازرسی کل کشور

* بررسی صحت و سقم شکایات و گزارش های واصله و پیگیری از مبادی ذیربط تا اخذ نتیجه

* تجزیه و تحلیل پاسخ های دریافتی به منظور پاسخگویی به شاکیان

*جمع بندی دوره ای شکایات واصله و تجزیه و تحلیل علل بروز شکایات و ارائه گزارش به ریاست محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان

*بررسی و پیگیری روزانه موارد عدم رضایت ثبت شده در سامانه یکپارچه بهداشت ( سیب )

*بررسی و پیگیری روزانه موارد عدم دریافت خدمت ثبت شده در سامانه یکپارچه بهداشت ( سیب ) به منظور راستی آزمایی ارائه خدمات در واحدهای بهداشتی

* پیگیری موارد فوری گزارش شده توسط گیرندگان خدمت تا حصول نتیجه

*استخراج و تحلیل شاخص های ارزیابی رضایتمندی گیرندگان خدمت در سامانه یکپارچه بهداشت ( سیب ) به صورت ماهانه 

*هماهنگی جهت برگزاری کمیته ماهانه ارزیابی عملکرد کارکنان و ارائه گزارش عملکرد به منظور تشویق یا تنبیه کارکنان و پیگیری مصوبات کمیته

 

مراجعین محترم :

در صورت داشتن هر گونه پیشنهاد و انتقاد  با شماره تلفن های زیر تماس حاصل نمائید :

شماره تلفن واحد رسیدگی به شکایات شبکه بهداشت و درمان چهارباغ: 02644563350 داخلی 104

شماره تلفن ریاست شبکه بهداشت و درمان چهارباغ :   02644563350  داخلی 102

شماره تلفن واحد حراست شبکه بهداشت و درمان چهارباغ : 02644563350

شماره تلفن های واحد بازرسی دانشگاه : 34197631 – 34197615 -32557700

 

 

ساعت کاری

ساعت کاری مرکز خدمات جامع سلامت از 7:30 صبح الی 14:30 بعدازظهر می باشد.

 

راه های ارتباطی مردم جهت ثبت شکایات

 

دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت متبوع:

سامانه 190

آدرس الکترونیکی: fc.behdasht.gov.ir

سامانه های حراست وزارت متبوع:

تلفن پیغامگیر: 02188364373

سامانه پیام کوتاه: 09198100081

صندوق پستی: 963-14665

پست الکترونیکی hrasat@behdasht.gov.ir

آدرس الکترونیکی: http://herasat.behdasht.gov.ir

اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی البرز:

تلفن مستقیم و پیغام گیر:  32557700

شماره تماس شکایات: 34197631

لینک درج شکایات در صفحه بازرسی سایت دانشگاه: https://bazresi.abzums.ac.ir

سامانه تلفنی ارتباطات مردمی 190 وزارت بهداشت

 

صندوق الکترونیکی اعلام تخلف کارمندان در سایت دانشگاه:  

https://form.abzums.ac.ir/infra

 

مدیرت حراست دانشگاه علوم پزشکی البرز:

پیغام گیر: 34197197

پیام رسان سروش: 9054244351

فکس: 02632563365

سامانه پیام کوتاه: 100034197197

 

اداره بازرسی کل استان البرز:

تلفن: 34322904

آدرس سامانه: 136.ir

استانداری البرز:

سامانه ارتباط مردم و دولت : 111.ir و  تلفن 111

 

شبکه بهداشت و درمان چهارباغ:

تلفن گویا / پیغام گیر:  02644563350

شماره تماس واحد شکایات:  02644563350 داخلی 104

آدرس سایت شبکه بهداشت و درمان شهرستان : www.charbagh.abzums.ac.ir

 

 شماره تماس واحد حراست:  02644563350

 

 

 

نحوه ارتباط و ملاقات با ریاست مجموعه : همه روزه با تعیین وقت قبلی

 

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: