ارزیابی و رضایت سنجی خدمات سلامت
شرح وظایف واحد پاسخگویی به شکایات
* دریافت شکایات شفاهی و کتبی مراجعین و همکاران از واحدها، کارکنان و مدیران
* دریافت شکایت و گزارش های ارجاعی از نهادها و واحدهای نظارتی برون سازمانی
*دریافت شکایات و گزارش های واصله از سامانه های دانشگاه بازرسی، سامد استانداری و سازمان بازرسی کل کشور
* بررسی صحت و سقم شکایات و گزارش های واصله و پیگیری از مبادی ذیربط تا اخذ نتیجه
* تجزیه و تحلیل پاسخ های دریافتی به منظور پاسخگویی به شاکیان
*جمع بندی دوره ای شکایات واصله و تجزیه و تحلیل علل بروز شکایات و ارائه گزارش به ریاست محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان
*بررسی و پیگیری روزانه موارد عدم رضایت ثبت شده در سامانه یکپارچه بهداشت ( سیب )
*بررسی و پیگیری روزانه موارد عدم دریافت خدمت ثبت شده در سامانه یکپارچه بهداشت ( سیب ) به منظور راستی آزمایی ارائه خدمات در واحدهای بهداشتی
* پیگیری موارد فوری گزارش شده توسط گیرندگان خدمت تا حصول نتیجه
*استخراج و تحلیل شاخص های ارزیابی رضایتمندی گیرندگان خدمت در سامانه یکپارچه بهداشت ( سیب ) به صورت ماهانه
*هماهنگی جهت برگزاری کمیته ماهانه ارزیابی عملکرد کارکنان و ارائه گزارش عملکرد به منظور تشویق یا تنبیه کارکنان و پیگیری مصوبات کمیته
مراجعین محترم :
در صورت داشتن هر گونه پیشنهاد و انتقاد با شماره تلفن های زیر تماس حاصل نمائید :
شماره تلفن واحد رسیدگی به شکایات شبکه بهداشت و درمان چهارباغ: 02644563350 داخلی 104
شماره تلفن ریاست شبکه بهداشت و درمان چهارباغ : 02644563350 داخلی 102
شماره تلفن واحد حراست شبکه بهداشت و درمان چهارباغ : 02644563350
شماره تلفن های واحد بازرسی دانشگاه : 34197631 – 34197615 -32557700
ساعت کاری
ساعت کاری مرکز خدمات جامع سلامت از 7:30 صبح الی 14:30 بعدازظهر می باشد.
راه های ارتباطی مردم جهت ثبت شکایات
دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت متبوع:
سامانه 190
آدرس الکترونیکی: fc.behdasht.gov.ir
سامانه های حراست وزارت متبوع:
تلفن پیغامگیر: 02188364373
سامانه پیام کوتاه: 09198100081
صندوق پستی: 963-14665
پست الکترونیکی hrasat@behdasht.gov.ir
آدرس الکترونیکی: http://herasat.behdasht.gov.ir
اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی البرز:
تلفن مستقیم و پیغام گیر: 32557700
شماره تماس شکایات: 34197631
لینک درج شکایات در صفحه بازرسی سایت دانشگاه: https://bazresi.abzums.ac.ir
سامانه تلفنی ارتباطات مردمی 190 وزارت بهداشت
صندوق الکترونیکی اعلام تخلف کارمندان در سایت دانشگاه:
https://form.abzums.ac.ir/infra
مدیرت حراست دانشگاه علوم پزشکی البرز:
پیغام گیر: 34197197
پیام رسان سروش: 9054244351
فکس: 02632563365
سامانه پیام کوتاه: 100034197197
اداره بازرسی کل استان البرز:
تلفن: 34322904
آدرس سامانه: 136.ir
استانداری البرز:
سامانه ارتباط مردم و دولت : 111.ir و تلفن 111
شبکه بهداشت و درمان چهارباغ:
تلفن گویا / پیغام گیر: 02644563350
شماره تماس واحد شکایات: 02644563350 داخلی 104
آدرس سایت شبکه بهداشت و درمان شهرستان : www.charbagh.abzums.ac.ir
شماره تماس واحد حراست: 02644563350
نحوه ارتباط و ملاقات با ریاست مجموعه : همه روزه با تعیین وقت قبلی
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر نوع موس:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: